4/04/2013

Labirynt Laser Tag Szczecin





Gdy już zaczynałem wątpić w nasze miasto pod względem spędzania wolnego czasu, nagle niczym wiosna, która zapewne objawi się w okolicach majówki zauważyłem, że w Szczecinie powstaje pierwszy laser-tag. 
Ucieszony niczym małe dziecko z potrójnym  ADHD dałem się ponieść wyobraźni przez co prawdopodobnie już niedługo wyciągnę sporą grupę znajomych na pierwszą potyczkę.
Z laser-tagiem  miałem dobre  wspomnienia z Warszawy, gdzie nie raz korzystałem z tego typu formy rekreacji. Do tej pory pamiętam jak grając pierwszy raz przestawiłem jedna ze ścian labiryntu goniąc przeciwnika, cóż lampy stroboskopowe, sztuczna mgła, dużo wyobraźni i pistolet to mieszanka wybuchowa, na którą trzeba uważać. Ale i tak nie mogłem się równać z widokiem dwóch grup z policji, które z pełnym wyszkoleniem biegają po polu gry  i prowadzą dość zaawansowaną walkę. 


Cóż może teraz trochę o tym co to jest, gdzie to będzie i w jakiej formie firma Labirynt Laser Tag Szczecin nam udostępni taką zabawę : Laser Tag jest to gra podobna do popularnego Speedball bądź paintball’a tyle, że dzięki laserowym karabinom i kamizelkom z sensorami nie czuje się bólu.


Co do miejsca to znajdziecie swoją atrakcję pod adresem Al. Niepodległości 18-22, Szczecin, Polska. Bardzo mnie cieszy rozmiar pola gry bo opiewa na 500 metrów kwadratowych. Co równa się z dużą możliwością rozgrywania pojedynków oraz z tym, że plac gry szybko się nam nie znudzi.

Jak wiadomo nic nie dostaniemy w życiu za darmo, więc teraz podam szacowane koszta, które jak na razie będziemy ponosić korzystając z tej atrakcji :
Koszt zabawy wynosi 21 zł/os. za pół godziny lub 35zł/os. za godzinę.
Jak na razie nie mam pojęcia czy zniżki studenckie, szkolne będą obowiązywać ale myślę, że tego się dowiem już w połowie kwietnia gdy nastąpi oficjalne otwarcie.

Reasumując bardzo się cieszę, że w Szczecinie nareszcie ktoś stworzył jakąś nową atrakcję, która pozwoli na spędzenie czasu dbając o zdrowie oraz odreagowując wszystkie smutki, bądź po prostu pozwoli dobrze się bawić ze znajomymi, bądź nowo poznanymi osobami na miejscu.


Umieszczam link do twarzo-książki mojej oraz Lasert Taga w Szczecinie







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz