4/04/2013

Drogi Anonimowy

Pozwolisz, że wypiszę w odnośnikach odpowiedzi na wszystkie twoje problemy : 


  1. Nie jestem stary, a przynajmniej tak się nie czuję. 
  2. To, że  gdy czytasz mojego bloga  wprawia cię w odruch wymiotny to przepraszam zawsze masz prawo go nie czytać, możesz winić sam siebie. Jest też możliwość, że twoje odruchy spowodowane są  odbijającym się wizerunkiem twojej twarzy w monitorze.
  3. Na siłownię chodziłem ćwiczyć jak każdy normalny człowiek,  jak za pewne nie zauważyłeś otoczka siłowni w czasie gdy ja tam chodziłem negatywnie wpłynęła na przedłużenie mojej umowy.
  4. Akurat ja nie pytałem się ciebie czy narzekasz czy nie na siłownie bo mało mnie to interesuje. To, że coś ma markę nie znaczy, że zawsze wszystko jest dobrze. Dla przykładu Apple też jest jedną z lepszych marek, a mimo to musiałem wymienić swojego Ipada na nowego po 3 dniach.  Marka tu nie ma znaczenia czasem trafiają się sytuację które jej szkodzą. 
  5. Cóż co to antidotum na tandetę, beznadzieję, zło oraz nieszczęście na świecie to możliwe, że takowe posiadam, ale obawiam się, że będziesz musiał czytać tego bloga by się o tym dowiedzieć. 
  6. Z twojego komentarza mogę wnioskować, że nie lubisz barszczu bo nawiązujesz, że jest Ch!@! owy szkoda. Co do pierwszego i ostatniego komentarza to mogę stwierdzić, że często zmieniasz zdanie bądź jesteś niesłownym kłamczuszkiem. 
  7. Co do patrzenia na siebie często mi się zdarza ponieważ mam w domu lustra.  Nie mam pojęcia co masz z tym starym, ale tutaj odsyłam znowu do pkt. 1 . 
  8. Co do końca twojego komentarza numer 1 czy możesz, gdy wejdziesz tu jeszcze raz bo wiemy, że to zrobisz bo jesteś kłamczuszkiem. Opisać o co chodzi Ci z dzieleniem łóżka i szafy z rodzicami bo posiadam swoją garderobę oraz łóżko, a nawet mogę powiedzieć, że dwa bo mam rozkładaną sofę na której da się spać. Więc jak byś był na tyle miły i rozwinął swoją wypowiedź.
  9. Co do cenzury na blogu to jest tylko odnośnie wyrazów niecenzuralnych, tak więc twój post i tak został by skasowany. Jeżeli posiadałeś jakąś więź ze swoją wypowiedzią mogę zrobić screen  i ci ją podesłać. 
  10. Krytyki się nie boję, ale jeżeli interesują cię moje lęki to mogę je kiedyś opisać na blogu, którego tak bardzo lubisz bo wchodziłeś na niego już przynajmniej 3 razy od twojego komentarza numer 1  kłamczuszku.
  11. Co do Hipokryzji na moim blogu to proszę cię  tak jak w punkcie 8  byś rozwinął swoją wypowiedź.
  12. Co do pisania posta a raczej wpisu o kłamczuszkach na moim blogu to właśnie się twoje, życzenie spełniło. 
  13. Co do bycia hejterem to nigdy się za takowego nie uważałem, ale skoro mówisz, że mogę się wypowiedzieć to znaczy, że ludzie już mnie za takiego uważają. Dziękuję więc za komplement.
  14. Akurat co do "niemania" sensu ciężko mi stwierdzić, że hejtowanie wszystkiego za oknem tego nie posiada czasem też jak to określiłeś kłamczuszku krytykuję rzeczy, które znajdują się wewnątrz pomieszczenia i dla niektórych mają sens. Myślę, że to zależy od postrzegania tego przez daną jednostkę.
  15. Co do stwierdzenia braku obrony, to nie czułem się atakowany, ale skoro pragnąłeś odpowiedzi, to takową ci prezentuję. 
  16. Co do stwierdzenia kim jesteś to wiemy na pewno tak jak ustaliliśmy, że jesteś kłamczuszkiem. A co do wnikania bardziej w historię twojej osoby to na razie podziękujemy i nie skorzystamy. 
  17. Co to znaczy Pionteczka ? 

Bardzo chciałbym podziękować Kłamczuszkowi, za zrobienie dużego ruchu na blogu oraz za rozruszanie działu komentarzy. 

1 komentarz:

  1. W ogóle, ja nie mogę pojąć mody, na tworzenie blogów, w których głównym wątkiem przewodnim jest hejtowanie wszystkiego co nas otacza... Jeszcze w tak mało lotnym stylu. Zero stylu, ale może to też dlatego że, piszesz od niedawna. początki są trudne. Pierwszy i ostatni raz tutaj trafiłem, nuda... Moja rada? Więcej oryginalności !!!!!!! A wtedy na pewno będzie duży ruch na blogu :)
    Pozdrawiam Paweł

    OdpowiedzUsuń